کاشکی اونقدر


وب سایت رسمی رضاقاسمی

کاشکی اونقدر حقیر نبودم
که برای اثبات حرفهایم مورچه ای رو زیر پاهایم له کنم
کاش اونقدر سنگ نبودم که دلی رو به ضربه ای بشکنم
کاش اونقدر مهربون نبودم که دیگران مرا مورد سرزنش قرار دهند
کاش اونقدر درک بود که قدرت درکم بهتر ازهمیشه میشد
کاش تو منو میفهمیدی و من نیازی به بیان خواسته هایم نداشتم
کاش تو مر خوب میدیدی و امروزی رو که فردا میشود از دست نمیدادی
کاش تو خودت رو خوب میشناختی ، خواسته هایت رو به من ابراز میکردی
و من به تو می گفتم که
کاش مرا میشناختی و اینک....

می ناز




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:39 توسط رضاقاسمی| |


Power By: Reza Ghasemi